Boka tar for seg ulike sider ved salgsfaget. Her kan du lese om markedsføring, salg, service, digitale verktøy, penge- og dokumenthåndtering og mye annet. Boka er skrevet for elever i salgsfaget Vg3 og for lærlinger. Sammen med et fagnettsted dekker den alle hovedområdene i faget. Fagnettstedet inneholder et stort utvalg av oppgaver, lenkesamlinger og en del tilleggsstoff. Det er svært nyttig å bruke fagnettstedet sammen med boka. Komponenter:: - Lærebok - Fagnettsted - d-bok Salgsfaget Vg3, d-bok er en digital utgave av papirboka. Med d-boken åpner det seg nye muligheter og den er tilpasset bruk på PC, Mac og nettbrett. Salgsfaget Vg3, d-bok har følgende funksjonalitet: - Utheving og notater - Slå opp i ordbøker, søkemotorer og leksikon på nett - Lagre og skrive uthevninger og notater - Favorittmerke sider - Søke etter ord og fraser Se www.fagbokforlaget.no/d-bok for mer informasjon. Per E. Nørgaard har juridisk embetseksamen og Master of Business and Marketing. Han har blant annet lang undervisningspraksis ved ulike skoler og driver nå egen næringsvirksomhet som forlagskonsulent, redaktør, journalist, skribent, lærer og veileder. Han har også skrevet en lang rekke lærebøker innenfor merkantile fag. Bengt E. Olsen er Master of Business & Marketing og har studert eBusiness og eCommerce med eksamen fra Universitetet i Lund. Han har også solid pedagogisk utdannelse Han har lang undervisningserfaring og erfaring fra næringslivet og er nå administrerende direktør i Reiseplaneten AS.
Les mer
I henhold til GDPR-regelverket

Produktdetaljer

ISBN
9788245015249
Publisert
2014-06-27
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Flerspråklig
Format
Product format
Digital bok
Antall sider
250