Boka omhandlar vilkåra for inkluderande pedagogikk, og Stige ser musikkfaget i samanheng med den allmenne oppgåva for skulen. Han set samspel og relasjon mellom ulike aktørar i musikkundervisninga i fokus, og skisserer eit etisk og teoretisk grunnlag for musikkpedagogikken. Grunnbok for lærarar, musikk- og førskolelærarar og studentar, samt foreldre, spesial- og sosialpedagogar og andre som er interesserte i musikk og pedagogikk. Med litteraturliste og stikkordregister. Illustrert.
Les mer
Boka omhandlar vilkåra for inkluderande pedagogikk, og Stige ser musikkfaget i samanheng med den allmenne oppgåva for skulen. Han set samspel og relasjon mellom ulike aktørar i musikkundervisninga i fokus, og skisserer eit etisk og teoretisk grunnlag for musikkpedagogikken. Grunnbok for lærarar, musikk- og førskolelærarar og studentar, samt foreldre, spesial- og sosialpedagogar og andre som er interesserte i musikk og pedagogikk. Med litteraturliste og stikkordregister. Illustrert.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788252144550
Publisert
1995
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Samlaget
Vekt
370 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
10 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
181

Forfatter