«Den ultimate sommarboka. […] Får ikkje denne boka ein av årets litterære prisar for beste omsetjing, blir eg overraska. […] Eg trur ikkje eg tar for hardt i når eg seier at kvart einaste avsnitt i denne boka overgår det meste av det du vil kome borti av litteratur elles i år.»
- Knut Hoem, NRK
«I Geir Pollens oversettelse trer de poetiske og emosjonelt kraftfulle kvalitetene i Manns skrift tydeligere frem enn tidligere.
[…]
Også novellene «Tonio Kröger» og «Mario og trollmannen» er inkludert i Skald forlags sedvanlig lekre og kvalitetsbevisste bokutgivelse. Valget med å sette disse novellene sammen med «Døden i Venezia» er svært klokt.»
- Joakim Randa Berthelsen, Bergens tidende
«Dette er ei storarta ny norsk omsetjing av tre heilt klassiske Mann-tekstar! […] Ja nettopp, dette er Skalds på alle måtar verdige markering av nobelprisvinnarens 150-års-jubileum. For som mange av oss no veit, er bøkene Skald gir ut
både vakre, gode å lese på den gamaldagse måten, og i tillegg viktige. Her er det kvalitet i alle ledd.»
- Rolv Nøtvik Jakobsen, Vårt Land
«Denne nydelige versjonen, som ga meg en duggfrisk opplevelse av den gamle perlen, er også publisert i bokform sammen med to noveller, Tonio Kröger (1903) og Mario og trollmannen (1930).»
- Ingunn Økland, Aftenposten
«Med denne ekstremt velkledde boken, uhyre godt oversatt av Geir Pollen, får du noen av hans fineste noveller. Den første av dem, «Tonio Kröger», inneholder flere geniale avsnitt, som du ikke ville finne maken til noe annet sted i år.»
- Knut Hoem, NRK
«Enten du faktisk skal til Venezia eller bare drømmer om å reise dit, vil denne vakre og urovekkende fortellingen om kunst, begjær og forfall passe perfekt til en lat sommerdag på stranden.»
- Gabriel Michael Vosgraff Moro, VG
Døden i Venezia (1911) er Manns mest lesne novelle, og er eit av dei mest refererte verka i seinare litteratur, film og teater. Ho tematiserer forfallets estetikk, og korleis dragninga mot det vakre kan føre til undergang. Tonio Kröger (1903) er ein sjølvbiografisk kunstnarroman i miniatyr. Mario og trollmannen (1930) skildrar ein hypnosekunstnar som manipulerer menneska med talekunst – eit litterært varskurop frå 1930 med skremmande aktualitet i dag.
Mann kombinerer psykologisk innsikt og filosofiske og eksistensielle spørsmål med ironi og ein elegant og symbolmetta forteljarstil. Han var høgt akta blant forfattarar i samtida, og han har hatt stor påverknad på både forfattarar, filmskaparar, musikarar og andre kulturarbeidarar internasjonalt, som Woody Allen, Philip Roth, Haruki Murakami, Alice Munro eller Christian Kracht.
I 2025 er det 150 år sidan nobelprisvinnaren frå 1929 blei fødd. Dette vil bli markert både i hans heimland Tyskland og her i Noreg.
Skalds klassikarar er ein serie av vellagra, handplukka verk i ny, frisk og nynorsk språkdrakt som skal gi leseglede til folket.