Møt Christian von der Hall, 34 år og senior vice president i suksesskonsernet Scandinavian Media Group og følg hans ferd mot å gjennomføre et av de mest spektakulære oppkjøpsraidene i norsk mediehistorie. Med siv.øk.-eksamen fra Handelshøyskolen og fire år i prestisjefimaet McKinsey har Christian gjort alt det riktige her i livet. Sammen med sin sjarmerende kone Tessa og deres to små barn lever han et vellykket direktørliv i villa på Nordberg, helt til han en dag på nyåret 2000 får en forretningsidé som i løpet av de påfølgende månedene utvikler seg til å bli hans store karrieremessige Master Plan.
                                
                                Les mer
                              
                                                          Utgitt første gang: Gyldendal, 2003. Sidetall hentet fra første trykte utgave
                                                      
 
                                              Produktdetaljer
ISBN
                    
            9788210053450
      
                  Publisert
                     2013-05-02 
                  Utgave
                     1. utgave 
                  Utgiver
                    Gyldendal Norsk Forlag AS
                  Serie
                    
                  Aldersnivå
                     Voksen
                  Språk
                    
  Product language
              Bokmål
          Format
                    
  Product format
              E-bok
          Antall sider
                     480
                  Sjanger
                     Skjønnlitteratur
                  Forfatter
                                              
                                          