Dette er en bok for informasjonsmedarbeidere, studenter, ledere, tillitsvalgte, personalansvarlige og alle som har et definert informasjonsansvar i en virksomhet. Med andre ord alle som vil øke sin forståelse for og bedre sin praktiske tilnærming til intern kommunikasjon. Boken handler om hvordan man kan planlegge og tilrettelegge for god intern kommunikasjon. Den tar utgangspunkt i mottakernes behov for informasjon og dialog, og ser på både formelle og uformelle informasjonskanaler. Boken legger vekt på analyse og strategi, planlegging og evaluering og er spekket med praktiske eksempler fra private og offentlige virksomheter. Denne 4. utgaven er oppdatert i forhold til utvikling i faget, spesielt innen etikk og intern kommunikasjon ved kriser. 4. utgave inneholder også en rekke ferske eksempler på intern kommunikasjon i praksis.
Read more

Product details

ISBN
9788215011172
Published
2006
Edition
4. edition
Publisher
Aschehoug & Co
Weight
679 gr
Height
240 mm
Width
170 mm
Thickness
22 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Number of pages
328
Genre
Faglitteratur