Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.

Morten Erichsen og Nina Vogt fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.

Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler.

Ønske om forelesertilgang kan sendes til akademisk@gyldendal.no.


Read more

Product details

ISBN
9788205472808
Published
2016-09-05
Edition
4. edition
Publisher
Gyldendal Norsk Forlag AS
Weight
2202 gr
Height
251 mm
Width
199 mm
Thickness
44 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Number of pages
982
Original title
Marketing management
Genre
Faglitteratur