Praktisk innholdsmarkedsføring er en lettlest og oversiktlig innføring i fenomenet som på engelsk kalles content marketing, med fokus på praktiske tips og metoder for dagens markedsførere. Boken forklarer innholdsmarkedsføring ut fra et tradisjonelt faglig ståsted - som en merkevarebyggende aktivitet. Gjennom bokens ni kapitler behandles temaer som innholdsproduksjon, innholdsstrategi, -taktikk og -ledelse, produksjon og distribusjon av innhold, og ikke minst hvordan man kan måle effekt og lønnsomhet av godt innhold. Boken er gjennomgående illustrert med praktiske eksempler og caser. Praktisk innholdsmarkedsføring er en nyttig innføring for alle med interesse for markedsføring og markedskommunikasjon, på studienivå eller i arbeidslivet. Den er også et godt verktøy for markedsførere og bedrifter som vil lære mer om hvordan man skaper godt, kommersielt innhold. Boken gir omfattende tips til innholdsproduksjon på ulike plattformer som nettsider, blogger, podkaster, sosiale medier med mer. Boken har også et egen eget nettsted hvor forfatteren fortløpende legger ut tips og relevante nyheter - http://www.praktiskmf.com/
Read more
Product details
ISBN
9788205498266
Published
2017-05-29
Edition
1. edition
Publisher
Vendor
Gyldendal akademisk
Weight
598 gr
Height
220 mm
Width
156 mm
Thickness
19 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Number of pages
376
Genre
Faglitteratur
Author
Illustrated by