Selv den minste kjøpsbeslutning kan bli påvirket av en lang rekke faktorer. Et solbrillekjøp kan for eksempel være et resultat av herlig solskinn, gruppepress, en reklameplakat, et behov for å være trendy eller kanskje en god miks av alle disse. Gjennom seks kapitler blir vi kjent med faktorer som biologiske egenskaper, sosiale forhold, kulturelle forhold, forhold til medier, personlighet og til slutt beslutningene vi tar som forbrukere. Med denne kunnskapen vil du bli en mer bevisst forbruker, men du har også tatt et steg nærmere en karriere innen markedsføring. En god markedsfører bruker nemlig faget til å forstå hvordan vi opptrer som forbrukere, og hvorfor vi tar de beslutningene vi tar.

Hvorfor kjører pappa Porsche? forklarer forbrukeratferd som fag på en konsis og enkel måte. Dette er en lettlest og god innføring for studenter som skal ta eksamen i faget, markedsførere i små og store bedrifter eller deg som vil lære litt om hva forbrukeratferd er.

Read more
Forord av Trond Blindheim

Product details

ISBN
9788205534421
Published
2021-01-26
Edition
1. edition
Publisher
Gyldendal Norsk Forlag AS
Weight
189 gr
Height
205 mm
Width
130 mm
Thickness
10 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Number of pages
142
Genre
Faglitteratur

Illustrated by