Markedskommunikasjon – Prinsipper og påvirkning er skrevet for deg som ønsker å forstå mer om hvordan markedskommunikasjon fungerer. Den raske utviklingen innen digital teknologi, kunstig intelligens og nye mediekanaler har ført til en betydelig omveltning innen markedskommunikasjon som fagfelt og profesjon. Til tross for denne dynamikken, er det også mye som også ikke er i endring. Målet med markedskommunikasjon er å oppnå effekter. Disse effektene kan kun oppnås gjennom å påvirke mennesker, og deres tanker og følelser via hjernen. Og hjernen endrer seg svært langsomt. Denne boken håndterer disse to tilsynelatende motstridende aspektene ved markedskommunikasjon og gir en oppdatert fremstilling av feltet i dagens samfunn, samtidig som den trekker linjer tilbake til de fundamentale prinsippene for hvordan og hvorfor markedskommunikasjon fungerer. Mange lærebøker i markedskommunikasjon handler like mye om markedsføring og forbrukeratferd og/eller om merkevareledelse, som om markedskommunikasjon. Denne boken handler kun om markedskommunikasjon. Boken henvender seg til alle som studerer, jobber med eller har interesse for markedskommunikasjon.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788245040937
Publisert
2024-12-18
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Vekt
1114 gr
Høyde
255 mm
Bredde
196 mm
Dybde
27 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
444
Sjanger
Faglitteratur