Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon.
Denne tittelen selges kun enkeltvis.
Les mer
Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår.
Produktdetaljer
ISBN
9788205502369
Publisert
2017-03-13
Utgave
1. utgave
Utgiver
Gyldendal Norsk Forlag AS
Vekt
180 gr
Høyde
200 mm
Bredde
200 mm
Dybde
9 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
67
Orginaltittel
Diagnoser og læring
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter