Hva gjør vi med sosiale medier, og hva gjør de med oss? Blir du lykkelig eller ulykkelig? Hva gjør at noe «går viralt»? Hvorfor skryter folk av seg selv? Blir det mer demokrati? Sosiale medier er i dag en naturlig del av både hverdagsliv, arbeidsliv og samfunnsliv. Derfor blir det stadig viktigere å forstå sosiale medier. Er du lei av synsing om sosiale medier? Denne boka gir deg svar som er forankret i flere hundre forskningsartikler innen psykologi, sosiologi, markedsføring, medievitenskap, journalistikk, statsvitenskap og en rekke andre fagfelt. Den er derfor godt egnet både for studenter og fagfolk innen disse fagfeltene. Ida Jackson har skrevet forordet til boken. Ida Aalen er utdannet medieviter. Hun jobber med digital strategi og brukervennlighet i Netlife Research. Sosiale medier er en svært revidert og utvidet utgave av En kort bok om sosiale medier.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788245030365
Publisert
2019
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Språk
Product language
Norsk
Format
Product format
Digital bok

Forfatter