Boka presenterer en modell for didaktisk helhetstenkning som er nyttig i planlegging, gjennomføring og vurdering av opplæring. Lærere og elever kan her tilegne seg et reflektert og bevisst forhold til læringsarbeidet ved bruk av systematisk didaktisk analyse. Begrepene læreforutsetninger, rammefaktorer, mål, innhold, læreprosess og vurdering blir klarlagt som hjelp til denne analysen. Boka henvender seg til studenter i yrkeslærer- utdanningen og andre som arbeider med yrkesrettet opplæring i skole og arbeidsliv.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788200128601
Publisert
1998
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
270 gr
Høyde
218 mm
Bredde
155 mm
Dybde
11 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
165
Sjanger
Faglitteratur